Zeptejte se...

DADAMO DIETA

62 / 100

Můj život
   je život podle krevní skupiny!

 

Vítejte ve výživě, která vás zná nejlépe.

   Dieta krevní skupiny Dr. Petera D’Adama

Nejoblíbenější personalizovaný dietní systém na světě.

Novinky

Krevní skupina A

Doplňky pro krevní skupinu A

 

Kromě cvičení, zvládání stresu a konzumace správných potravin je zde několik klíčových strategií životního stylu pro jednotlivce typu A.

  • Pěstujte ve svém životě kreativitu a projev.

  • Stanovte si konzistentní denní plán.

  • Jděte spát nejpozději do 23:00 a spěte osm hodin nebo déle. Nezdržujte se v posteli, hned jak vstanete, jděte!

  • Během pracovního dne si dejte alespoň dvě přestávky po dvaceti minutách. Protahujte se, procházejte se, věnujte se hlubokému dechovému cvičení nebo meditujte.

  • Nevynechávejte jídlo.

  • Jezte více bílkovin na začátku dne, méně na konci.

  • Nejezte, když máte úzkost.

  • Jezte menší a častější jídla.

  • Zúčastněte se třicet až čtyřicet pět minut uklidňujícího cvičení alespoň třikrát týdně.

  • Naplánujte si pravidelný screening na srdeční choroby a prevenci rakoviny.

  • Jídlo vždy důkladně žvýkejte, abyste zlepšili trávení. Nízká žaludeční kyselina ztěžuje trávení.

Krevní skupina AB

Krevní skupina AB

Zde jsou klíčové strategie životního stylu Dr. D’Adama pro lidi s krevní skupinou AB:

  • Rozvíjejte svou sociální povahu v příjemném prostředí. Vyhýbejte se vysoce konkurenčním situacím.

  • Vyvarujte se rituálního myšlení a řešení problémů, zejména těch, které nemůžete ovlivnit nebo vyřešit.

  • Vypracujte jasný plán cílů a úkolů – ročně, měsíčně, týdně, denně – abyste se vyhnuli spěchu.

  • Provádějte změny životního stylu postupně, místo toho, abyste se snažili řešit vše najednou.

  • Zapojte se do čtyřiceti pěti až šedesáti minut aerobního cvičení alespoň dvakrát týdně. Vyváženo každodenním protahováním, meditací nebo jógou.

  • Zapojte se do komunity, sousedství nebo jiné skupinové aktivity, která vám dává smysluplné spojení se skupinou.

  • Procvičujte si vizualizační techniky každý den.

  • Udělejte si čas jen pro sebe. Máte alespoň jeden sport, koníček nebo aktivitu, kterou vykonáváte nezávisle na ostatních?

  • Zpestřete si pracovní den fyzickou aktivitou, zvláště pokud je vaše práce sedavá. Budete se cítit více nabití energií.

Krevní skupina B

Doplňky pro krevní skupinu B

Zde jsou klíčové strategie životního stylu Dr. D’Adama pro typy B:

  • Vizualizace – představivost, je pro techniku ​​typu B výkonnou technikou. Pokud si dokážete představovat, můžete tuto techniku ovládnout a využívat.

  • Najděte zdravé způsoby, jak vyjádřit svou nekonformní stránku.

  • využijte alespoň dvacet minut denně zapojením se do nějakého kreativního úkolu, který vyžaduje vaši úplnou pozornost.

  • Jděte do postele nejpozději do 23:00 a spěte osm hodin nebo déle. Je nezbytné, aby si B udrželi svůj cirkadiánní rytmus.

  • Během přestávek relaxujte pomocí meditace.

  • Zapojte se do komunity, sousedství nebo jiné skupinové aktivity, která vám dává smysluplné spojení se skupinou. Typ B jsou síťoví uživatelé přirozeného původu.

  • Buďte spontánní.

  • S nastupujícím stářím má skupina B tendenci trpět ztrátou paměti a má sníženou duševní ostrost. Zůstaňte v kondici tím, že budete dělat úkoly, které vyžadují soustředění, například křížovky nebo se naučte novou dovednost nebo jazyk.

Krevní skupina 0

Doplňky pro krevní skupinu 0

Kromě cvičení a konzumace potravin, které jsou vhodné pro váš typ, je zde několik klíčových strategií životního stylu pro jednotlivce typu O:

  • Vypracujte si jasné plány pro cíle a úkoly – roční, měsíční, týdenní, denní, abyste předešli impulzivitě.

  • Provádějte změny životního stylu postupně, místo toho, abyste se snažili řešit vše najednou.

  • Jezte všechna jídla, dokonce i občerstvení, sedící u stolu.

  • Pomalu žvýkejte a vidličku odložte mezi kousky jídla.

  • Vyvarujte se velkých rozhodnutí nebo utrácení peněz, když jste ve stresu.

  • Když máte pocit úzkosti, udělejte něco fyzického.

  • Zapojte se do třiceti až čtyřiceti pěti minut aerobního cvičení alespoň čtyřikrát týdně.

  • Když toužíte po látce uvolňující potěšení (alkohol, tabák, cukr), udělejte něco fyzického.

Novinky do pošty…

Nezmeškejte novinky o dietě podle krevní skupiny. Registrace je jednoduchá, bezplatná a kdykoliv ji můžete zrušit.

Oficiální stránky v ČR a SR

Logo-bottom

DIETA PODLE KREVNÍ SKUPINY

+420 910 001 555   I  PODPORA@DADAMO.CZ

Košík